احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما

روزهای زندگی...

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۳۰ ق.ظ

تو زندگی هر آدمی روزهایی هست که حامل اتفاق‌ها، تصمیم‌ها یا کارهای خاصی هستن که خیلی مهمه برای اون آدم. ممکنه یه مصاحبه کاری باشه ، یه آزمون علمی باشه  یا هر چیز دیگری. و این روزها آدم به انرژی مثبت زیادی نیاز داره. پس انرژی مثبتاتونو امروز برام گسیل کنید که شدیدن بهش نیاز دارم!!


#برای ثبت در تاریخ

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۷
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۲۱)

موفق باشی^ـ^ 
پاسخ:
مرسی یاس :)
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
کافیست؟ آیا؟

+ چون توی این موقعیت ها بودم شرایط تون رو تقریباً درک می کنم، استرس داشتن در این شرایط از هر چیزی بدتر! باید تا می تونی بخندی :)) حتی اگه شده الکی، عین خندوانه و آدامس بجوی. این تجربیات من توی کم کردن استرس و بالا بردن انرژی مثبت در چنین شرایطی بود، امیدوارم به دردتون بخوره.
پاسخ:
++++ها خیلی خوب بود!
+
+
مرسی :)
ای انرژی مثبت که میروی به سویش، همونجا بمون:دی
پاسخ:
:)))
از دست تو دکتر
 :لبخند
براتون بهترینا رو میخوام و میدونم موفق میشین چون لایق بهترین ها هستین...
حتما برای موفقیتتون هر چیزی ک هست دعا میکنم
پاسخ:
ممنونم نازنین عزیز :)
موفق باشید!
پاسخ:
مرسی یلدا :)
تو شجاع تر از اونی هستی که باور داری ،
قوی تر از اونی که هستی به نظر می رسی،
و باهوش تر از اونی هستی که فکرشو می کنی

حتما موفق میشی ... 
یه عالمه انرژی مثبت فرستادم براتون یه ذره فاصله زیاده ممکنه دیر برسه :)))  ولی می رسه ^_^ 
پاسخ:
حتمن میرسه
مرسی :)
"پشت دیواره های اضطرار /جوانه های اجابت/می رویند ..."




پاسخ:
چه قشنگ و لطیف :)
عجی مجی انرژی مثبتجی در حد انرژی هسته ای جی به عموجان لاترجی

فوووت
فوووووووووووت. فوووووووووووت ...ه ه ه ه ...فوووووووت 

پاسخ:
تو هیمشه خاصی دیگه!!
مرسی عمو جان! 
انرژی مثبتای ما یه طرف، دو رکعت نماز و درد و دل با خدا هم یه طرف :)
واسه آرامش و حسِ خوب خیلی توصیه میشه :)
پاسخ:
ممنونم :)
اتفاقن سپردم مامان دعا کنه برام ویژه! 

اونوقت اگه جواب مثبت بود بهمون شیرینی بده:دی
پاسخ:
:))))
هر چیزی رو که بخوای بدست میاری صد در صد 
نگرانی هاتو بزار کنار و بشین تماشا کن :))
تو موفق میشی صد در صد یوهووووووو
ایول هانیییی
افریییین 
تو میتونیییی:))))
پاسخ:
مرسییییییی
پر از انرژی بوداااا!
۲۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۳۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
روزای زندگیتون پرازاتفاقات خوب و حالِ خوب باشه!
پاسخ:
ممنوووونم
همچنین شما :)
تو قوی و بزرگ و ترسناکی.. بزن لهش کن
پاسخ:
نمیشه ترسناک نباشم؟ 

مرسی :)
تو میتوووونی....
موفقیت سهم توئه

پاسخ:
یسسسسسس!!
من میدونم که میتونی !
من میدونم که میشه !
 خوب بود؟! ^____^ 
پاسخ:
خیلیییی!! من میدونم که میتونم :)
اقا حیف که امکانش نیست حالا که نیست حرف تا دلت بخواهد می شه زد :)))))
از طرف من برو یه قهوه توپ یا کیک بزن به بدن با یه عالمه انرژی خوب
ولی به نظرم این روز مهمه فراتر از مصاحبه کاری و ... است ها ما خودمون اینکاره ایم 
پاسخ:
پیشنهادات خوب بودن! قهوه عشق است! با کافئین بالا!!
انرژی مثبت به توان ِ N
رسید؟ :دی
پاسخ:
آره آره دریافت شد!!
مثل اون کارتون خرس های مهربون از تو شکمم برات رنگین کمون انرژی مثب گسیل میکنم :دی
پاسخ:
وای خیلی خوب بود! چه خوب بودن اونا!  یادشون افتادم! 
http://pic.photo-aks.com/photo/images/food/ice%20cream/medium/chokoladen-ice-cream.jpg
پاسخ:
شت عجب چیزیه!!! 
من این پیام رو دیر دیدم.
ببخش.
بهترین ها رو برات آرزو دارم.
پاسخ:
مرسی دوست جان :)
من نیز برای تو
کاش هر چی بوده، انجام شده باشه به بهترین وجهش...
امروز دلم برای نوشته هات خیلی تنگ شد. یادم نبود وبلاگ من آپ کردن وبلاگ تو رو نشون نمیده. هی هر روز فکر می کردم چرا دیگه هانی نمی نویسه... 
گاهی ما آدما چقدر گیج میشیم جان تو
پاسخ:
ارادتناکم نسرین بانو.

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">