احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما

درون ابر و برون آفتاب...

شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۲۹ ب.ظ
یک : قیصر امین‌پور

این روزها که می‌گذرد
شادم
این روزها که می‌گذرد
شادم
که می‌گذرد
این روزها
شادم
که می‌گذرد

دو:
پر از بغض و فریادم. پر از تلخی روزا و گسی شب‌ها. پر از مزه‌ی تلخ شربتای کودکی. این روزا روزای خوبی نیست. این روزا وسط یه جهنم واقعی‌ام با ماموران عذاب واقعی. این روزا...
جایی خوندم که توی کره جنوبی بعضیا پول میدن که 24 ساعت توی فضایی شبیه زندان دور از اضطراب و مشکلات زندگی امروزی حبس بشن. تلفن همراه و وسایل الکترونیکی هم ممنوعه. مشتری‌هاشم بیشتر دانشجوها و کارمندها و کارگرهان. و فکر می‌کنم چقدر زیاد به چنین جایی نیاز دارم به شرط اینکه بتونم سرمم بکنم و بذارم پشت در! که رها بشم از این همه فکر و آشفتگی و درماندگی و کوفت و زهر مار... .
سه : فریدون مشیری
من به تنگ آمده‌ام از همه چیز
بگذارید هواری بزنم...
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۳
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۶)

روحش شاد
دعوتی به وبلاگم.
روزگار میگذرد گاه به کندی گاه به تندی ...با زاه حل فریدون موافقم...فریاد و هوار نه بی صدا که از اعماق وجود وسط بیابونی جنگلی ...!!زندان نه حبس نه ...


پاسخ:
شاعر خوش‌ شانس بوده اگه با فریاد کارش راه افتاده...
برو یه جا هوار بزن هانی...
برو...

پاسخ:
کاش تموم حرفا و دردا و ... با فریاد از سر آدم می‌ریختن بیرون...
۰۴ آذر ۹۷ ، ۱۴:۰۵ حامد سپهر
بگذارید هواری بزنم...
می تو:)
هانی!
چرا پسرم... بیا برام بگو لطفآ
پاسخ:
:(
۰۵ آذر ۹۷ ، ۱۷:۰۶ اجاره سوئیت مبله در تهران
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چقد بد حالیه ...
منم خیلی وقتا اجساس می کنم نیاز دارم به یه همچین جایی ...
___________________________
***** ***** **** ** *****
*********************

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">